Tacktal och uppdateringar från Bethesda

Tack så mycket! Vi kan inte säga det tillräckligt många gånger – Tack ska ni ha för den otroliga respons som ni gett oss. Vi är lyckligt lottade som har så många fantastiska fans. Ni har inte bara gjort Fallout 4 till vårt största släpp hittills, utan hela industrins. Det är bortom allt vi vågade hoppas på.

Att se och läsa era berättelse har gett hela vår studio en enorm glädje. Det är fantastiskt att se vad ni har hittat på i spelet, vad ni har upptäckt och vad ni har byggt! Vi vet att det finns mer som väntar; spelet är fullt av hemligheter och tillvägagångssätt.

För vissa kan friheten spelet ger vara överväldigande. Vi vet att spelet slänger en hel del på er på en gång, så ta er tid. Det finns många tillfällen med ”Hur fungerar det här?” och ”Hur ska jag överleva det här?”, men det är så din karaktär ska känna det. De som tar sig igenom det ska kunna titta tillbaka på vilka de var när de klev ut ur 111:an och säga ”Jag klarade det. Jag förstår den här världen nu och den är min.”

Det är sant att friheten våra spel erbjuder ofta kan leda till oavsiktliga konsekvenser som ibland kan vara dåliga. När spelet kombinerar för många oförväntade element på en gång. Med skalan och komplexiteten i åtanke, särskilt när du kan bygga dina egna samhällen, är vi glada att Fallout 4 är vår mest robusta och solida release hittills. Vi vill tacka vårt QA-folk som jobbat så hårt för att knäcka spelet, allt för att vi ska kunna fixa det under utvecklingen. Men hundra testare kan aldrig mäta sig med de miljoner som spelar spelet just nu och vi jobbar hårt på att fixa de största problemen.

Vår process vad det gäller att uppdatera spelet kommer ske genom ett släpp av en beta patch på Steam, sedan en full version. Efter det kommer det till konsolerna. Denna process har fungerat bra tidigare och det låter oss fixa saker snabbare. Förvänta er att se fler uppdateringar som är mindre men mer frekventa, istället för större sådana som dyker upp mer sällan. Detta låter oss se att varje fix fungerar som den ska då de ibland kan medföra oavsiktliga bieffekter i ett så pass stort spel.
Vi räknar med att den första betapatchen kommer nästa vecka.

Om du har några frågor eller feedback att ge, kontakta vår support.

Ännu en gång -. Tack allting. Vi ser fram emot våra framtida äventyr tillsammans.

/ Bethesda Game Studios

0 Delningar
Uppfostrad av NES och SNES, med en förkärlek till pixlar och chipmusik. Fastnar för de små detaljerna och fingertoppkänsla i spel. Skriver 8-bitsmusik som ViperofVic på youtube.

Vad tycker du?

0 0

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas. Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.