Varvatpodden #15: Den som inte blev som det var tänkt

I månadens avsnitt tänkte vi prata om en sak men lyckades, efter en halvtimmes prat om annat, byta spår helt och hållet.
Vi är alldeles för pratglada för vårt eget bästa, tror jag.

Vi pratar huvudsakligen om speldesign och vad som egentligen gör ett spel intressant, samt om de spelmekaniska valen i Destiny 2 och Dark Souls-serien. Vi snackar om gameplay, suget av att utforska saker och repetition på både gott och ont.

För att se avsnittet på youtube är det bara att klicka er vidare till vår kanal. Vill ni bara ha lite tjatter i bakgrunden finns såklart podden att lyssna på här nedan också.

Varvatpodden #15: Den som inte blev som det var tänkt

 
 
00:00 / 1:26:36
 
1X

Vad tycker du?

1 0

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas.Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uppfostrad av NES och SNES, med en förkärlek till pixlar och chipmusik. Fastnar för de små detaljerna och fingertoppkänsla i spel. Skriver 8-bitsmusik som ViperofVic på youtube.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.