Left Alive gameplay – med kommentarer från utvecklare

Lär dig mer om Square Enix kommande actionspel Left Alive från utvecklaren själv.
Nabeshima Toshifumi, director för Left Alive, handleder denna utökade gameplayvisning av spelet.

Nabeshima Toshifumi, från Square Enix och director på kommande action- och överlevnadsspelet Left Alive, handleder oss genom en sektion av spelet och de spelmekaniska element det involverar.

Toshifumi-san förklarar till exempel att spelare kan uppleva vissa hinder som omöjliga, men att det finna många sätt att överkomma hinder i Left Alive. Alternativa vägar, bygga och gillra fällor och vända fienden mot varandra är bara några av de möjligheter du har i Left Alive.

Sugen på vad med Left Alive erbjuder? Kika in på unboxingvideon av Left Alive Mech Edition.

Left Alive släpps till Playstation 4 och PC via Steam den 5 mars.

Written by
Jag är en gamer av den gamla skolan och uppskattar både spel som utmanar mitt tålamod och spel som jag kan fly in i. Mina bästa minnen kommer från Super Mario Bros. 3, Mega Man, The Legend of Zelda och Final Fantasy. Nu finner jag mina kickar i Destiny, Bloodborne och Shovel Knight och gömmer mig i Bethesda och BioWares världar.

Vad tycker du?

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.