En titt bakom kulissen på Ubisofts For Honor

Ubisofts senaste verk For Honor ser ut att bli något väldigt spännande. Ett multiplayer hack-n-slash med ett unikt stridssystem som påminner om riktig fäktning. Där det är minst lika viktigt att läsa sin motståndares drag som att vara snabb på fingrarna. Jason VandenBerghe är mannen bakom idén till For Honor och i videon får man följa med honom när han berättar om sin skapelse.

0 Delningar

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas. Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Jag är en riktig speltok sedan födelsen. Blev på det tidiga 90-talet matad med både Commodore 64 och NES och mitt intresse bara växer. Har provat det mesta inom gaming, spelat på både casual och hög nivå, knarkat twitch.tv morgon och kväll, drivit LAN-förening, studerat spelutveckling, besökt stora spelmässor och nu senast skribent för Varvat.se. Jag föredrar kompetitiva spel som CS, StarCraft och Dota men gör mitt bästa för att beta av listan med de stora spelklassikerna.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.