Titanfall kombinerar FPS med plattform

[youtube id=”z5sqPxbLmIU” width=”600″ height=”350″]

Det finns inget som gör mig mindre peppad på ett långsamt, monotont och repetetivt skjutspel. Men när jag ser Titanfall kliar det i fingrarna! Det går snabbt, det finns stora robotar som man kan styra, man kan hoppa på väggar och kasta sig meterlängder upp i luften för att bestiga mindre byggnader – det är helt enkelt FPS med plattformsinslag!

Jag minns när man fintade fiender i Unreal Tournament 2003 genom att walljumpa sig i säkerhet och får samma vibbar här. Titanfall kommer släppas 2014 till Xbox One, PC och Xbox 360.

z5sqPxbLmIU

0 Delningar

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas. Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Jag har två stora passioner i livet: Att spela och att skriva. Anser att spel är en uttrycksform och inte leksaker vilket jag försöker förmedla genom en strävan efter känslomässigt engagemang i spel. Pluggar till Technical Artist i Spel på Blekinge Tekniska Högskola och ser fram emot ett framtidsyrke som spelutvecklare.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.