Om du utvecklar ett spel som går ut på att bygga raketer så gäller det att ha rätt ljud till din skapelse. Det tog ljuddesignern Howard Mostrom till fasta på när han besökte Boeings Starliner-anläggning för att spela in ljud till Kerbal Space Program 2 som släpps i februari. På plats riggade Howard upp en hel drös mikrofoner för att fånga ljudet av en Delta V-raket som lyfter mot rymden. Resultatet blir ett mäktigt muller som utan tvekan kommer att ge ännu en dimension till det kommande raketbyggar-spelet från Intercept Games. Se hela Howards arbete i den spännande trailern ovan.
Så här låter raketerna i Kerbal Space Program 2
Etiketter: Kerbal Space Program 2
Spel är ett kall och en passion. Inget är mer avkopplande från livet som småbarnsfar som ett riktigt förtrollande spel. En tur i flygsimulatorn eller ett riktigt bra rollspel är mina självklara förstaval.
FöregåendeLotus tar Valorant-spelare till den förlorade stadenNästaNytt gameplay för Tales of Symphonia Remastered