Så här låter raketerna i Kerbal Space Program 2

Om du utvecklar ett spel som går ut på att bygga raketer så gäller det att ha rätt ljud till din skapelse. Det tog ljuddesignern Howard Mostrom till fasta på när han besökte Boeings Starliner-anläggning för att spela in ljud till Kerbal Space Program 2 som släpps i februari. På plats riggade Howard upp en hel drös mikrofoner för att fånga ljudet av en Delta V-raket som lyfter mot rymden. Resultatet blir ett mäktigt muller som utan tvekan kommer att ge ännu en dimension till det kommande raketbyggar-spelet från Intercept Games. Se hela Howards arbete i den spännande trailern ovan.

0 Delningar

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas. Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Spel är ett kall och en passion. Inget är mer avkopplande från livet som småbarnsfar som ett riktigt förtrollande spel. En tur i flygsimulatorn eller ett riktigt bra rollspel är mina självklara förstaval.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.