Company of Heroes 3 bjussar på lite story kring spelets ljudmix

För att krigsspel ska kännas ”mäktiga” är ljudet en oerhört viktig komponent. Utan ett kraftigt kanonmuller – ingen trovärdighet att bygga upp en känsla av kaos och krig. Company of Heroes är inget undantag. Utvecklaren Relic Entertainment har sin utvecklingsdagbok valt att fokusera på audiomixen i spelet. Hör hur teamet berättar om sina ambitioner att fånga tonerna i stridens hetta och stämningen att vara delaktig i ett världskrig.

Är du en av dem som väntar på spelets release i november?

Vad tycker du?

0 0

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte att synas. Obligatoriska fält är märkta med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Hösten 1993 introducerades jag till spelvärlden med ett SNES och Super Mario World. Sedan dess har konsolerna och spelen rullat på genom åren. När jag inte spelnördar arbetar jag som lärare och tränar på gym. Anser att Resident Evil 2, Super Mario 64 och The Legend of Zelda: Ocarina of Time är de bästa spel som gjorts.

Glömt lösenord

Ange ditt användarnamn eller din e-postadress. Du kommer att få en länk för att återskapa ditt lösenord via e-post.